اسمم کو
اسمم کو
اسمم کو
بزرگزاه رسالت خیابان شهید کرد کوچه موسایی شرقی پلاک ۱۵ واحد ۱۰
+98 938 878 4321
۷۵,۰۰۰ - ۱۰۰,۰۰۰ تومان
اسمم کو لوگوی اسمم کو

۱۱ حیوان بامزه که می توانید با لوله دستمال کاغذی بسازید

در "اسمم کو؟" ما برای انواع حیوانات و موجودات واقعی و تخیلی داستان نوشتیم. از حیوانات کوچولو و پشمالو بگیر تا دراز و گنده و حتی کمی ترسناک! حالا میخواهیم روش ساختن یک باغ وحش مقوایی رو به شما آموزش بدیم که حیواناتش با لوله خالی دستمال کاغذی درست میشن ... ... تنها چیزی که نیاز دارید کمی رنگ و مقداری تخیله!
۱۱ حیوان بامزه که می توانید با لوله دستمال کاغذی بسازید

۱. زرافه ای به اسم زینا

زرافه ها قد بلندترین پستانداران جهان هستند. آنها می توانند تنها نیم ساعت پس از تولد روی پای خود بایستند پس مواظب باشید وقتی "زینا" رو ساختید بلند نشه و بره سراغ برگ های گلدون خونه تون!

 

۲. تمساحی به اسم تیام

تمساح خزنده ایست که به راحتی در آب شنا می کنه. اما "تیام" یک تمساح متفاوته چون کمی گرد و قلنبه است و از کاغذ ساخته شده و آب تنی کردن رو دوست نداره.

 

۳. کرگدنی به اسم کاکی

"کاکی" کرگدنیه که از جنوب آسیا اومده. کاکی می تونه تا ۸ سانتی متر رشد کنه و عاشق اینه که بادکنک ها رو با شاخش بترکونه!

 

۴. ماری به اسم ملوک

مار خزنده ای بدون دست و پاست اما زبانی دراز و دو شاخه داره. "ملوک" عاشق خنده و تعریف کردن جکه. یک روز داشت تعریف می کرد که سالها عاشق پسر همسایه شون بوده تا یک روز متوجه میشه که اون فقط یک شلنگه!

 

۵. جغدی به اسم جادی

جغد پرنده ای شکاریه که قدرت بینایی و شنوایی بالایی داره. "جادی" باغ وحش ما یک جوجه جغده که دلش میخواد وقتی بزرگ شد خلبان بشه.

 

۶. پاندایی به اسم پانتی

 

"پانتی" عضو جدید باغ وحش کاغذی ماست. اون یک کمی خجالتیه و دوست داره که اوقات فراغتش رو با نقاشی و عکاسی پر کنه.

 

۷. پنگوئنی به اسم پاپوک

"پاپوک" در یکی از شهرهای شمالی وان حموم زندگی می کنه و شعر مورد علاقه اش "خوشحال و شاد و خندانم" هست. همونطور که تو عکس هم میبینین مشغول خوندن همین شعره.

 

۸. شیری به اسم شاپور

برخلاف بقیه گربه سانان شیرها حیواناتی اجتماعی هستند و به صورت گروهی با هم زندگی می کنند. "شاپور" یک شکارچی بسیار ماهره که میتونه پستانداران بزرگ مثل گورخر مقوایی رو به راحتی شکار کنه.

 

۹. فیلی به اسم فارا

"فارا" به تازگی چمدونش رو جمع کرده و از یک سیرک معروف به باغ وحش ما اومده. از شانس خوب ما عاشق نظافت و تمیز کردنه و از خرطومش جای جاروبرقی استفاده میکنه.

 

۱۰. میمونی به اسم منجوق

"منجوق" دهمین عضو خانواده باغ وحش کاغذی ماست. البته اون قدر که ازش انتظار میره شیطون نیست ولی پودینگ های موزی خیلی خوشمزه ای درست می کنه.

 

۱۱. گورخری به اسم گالو

برخلاف باور عمومی گورخر یک اسب سفید با راه راه مشکی نیست! "گالو" اهل آفریقاست و پسر عموی "مارتی" ستاره کارتون ماداگاسکاره.

 

اگر شما هم با خلاقیت خودتون حیوانی را به باغ وحش کاغذی ما اضافه کنید، شانس این رو خواهید داشت که یک نسخه رایگان از کتاب "اسمم کو؟" رو برنده بشید. کافیه که در اینستاگرام روی عکس کاردستیتون esmamkoo@ رو تگ کنید ... ما عاشق این هستیم که هنر شما رو ببینیم!

پست های مرتبط

کاردستی

یک قاشق "اختصاصی" برای کودک نوپای خود بسازید!

یک روش جالب برای تشویق کودک نوپا به غذا خوردن، به وسیله ساختن یک قاشق اختصاصی!

یک هدیه‌ی هیجان‌انگیز

کتاب اختصاصی نام کودک دلبند شما
کتابم را بساز