اسمم کو
اسمم کو
اسمم کو
بزرگزاه رسالت خیابان شهید کرد کوچه موسایی شرقی پلاک ۱۵ واحد ۱۰
+98 938 878 4321
۷۵,۰۰۰ - ۱۰۰,۰۰۰ تومان
اسمم کو لوگوی اسمم کو

۷ دلیل که باعث شده "اسمم کو؟" متفاوت ترین کتابی باشد که دیده اید!

ممکنه شما هم راجع به کتاب "اسمم کو؟" شنیده باشید یا حتی آن را تهیه کرده باشید. بسیاری از پدر و مادرها و حتی بچه ها که این کتاب را تهیه کرده اند به ما گفتند که عاشق آن شده اند! اما چرا؟ چه چیز این کتاب را از بقیه کتاب ها متمایز کرده؟
۷ دلیل که باعث شده "اسمم کو؟" متفاوت ترین کتابی باشد که دیده اید!

۱. این کتاب می تواند برای هر اسمی تهیه شود حتی اسمهای خیلی خاص!

فرقی نمی کند که اسم کودک شما یک اسم همه پسند باشد یا یک اسم خیلی خیلی خاص. کتاب "اسمم کو؟" از در کنار هم قرار گرفتن حروف الفبا و کاراکترهای مربوط به هر حرف ساخته میشود به همین دلیل نه تنها برای هر اسم یک کتاب وجود دارد بلکه حتی برای اسم های یکسان می توان داستان های متفاوت داشت!

ما حتی برای اسمهای خیلی کوتاه هم کاری کردیم که داستان کودک شما کوتاه نباشد و "علی" کوچولو از اینکه کتابش کوچکتر از کتاب خواهرش "الناز" است غصه دار نشود.

۲. بیش از ۶۰ شخصیت قصه در این کتاب وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کنید

 

برای هر حرف از حروف اسم کودکتان میتوانید داستانی با موضوع اخلاقی که دوست دارید انتخاب کنید. خصوصیات پسندیده ای مانند شجاعت، مهربانی، بخشندگی و پشتکار. به همین دلیل شما هم به گونه ای نویسنده کتاب کودک دلبند خودتان هستید. آهو، اژدها یا آارداواک ... انتخاب با شماست!

۳. این کتاب هر کسی (حتی شما) را به یک قصه گوی حرفه ای تبدیل می کند

طوریکه داستان این کتاب کنار هم چیده شده باعث میشود شنیدن این قصه برای کودک شما به یک تجربه شگفت انگیز تبدیل شود، حتی اگر از زمان مدرسه کتاب داستان نخوانده باشید! خواندن کتاب "اسمم کو؟" ارتباطی بین شما و کودکتان ایجاد می کند که خریدن هیچ پاستیل یا شکلاتی نمی تواند این کار را انجام دهد!

۴. این کتاب به کودک شما کمک می کند که هویت خود را کشف کند

در کتاب "اسمم کو؟" کودک شما با کمک کردن به موجودات واقعی یا تخیلی داستان اسمش را پیدا می کند و در واقع با کمک کردن به دیگران "خودش" را می شناسد و به این باور میرسد که شخصیتی مهربان دارد که با تلاش و امید میتواند بر هر سختی غلبه کند.

۵. می توانید عکس و پیغام اختصاصی به هر کتاب اضافه کنید

یک متن اختصاصی که از دل برآمده همراه با تصویری از کودک دلبندتان این کتاب را بیش از پیش متمایز می کند. 

۶. هدیه ای ماندگار برای یک عمر

از آنجا که داستان کتاب "اسمم کو؟" بر اساس نام ساخته میشود هر کودک و پدر و مادرش ارزش خاصی برای آن قائل خواهند بود. خاص بودن این کتاب به آن معنی است که حتی نمی شود آن را به خواهر یا برادر شریک شد و معمولا به عنوان هدیه برای مناسبتی مهم تهیه می شود. هدیه ای ماندگار که تا سالها خاطره عشق شما را به او یادآوری خواهد کرد.

۷. اون لحظه هیجان انگیز که میفهمه: "این کتاب درباره خود منه!"

اون لحظه شگفت انگیز که کودک شما متوجه میشه که قهرمان اصلی این کتاب خودشه واقعا بی نظیره! یکی از اون لحظات نابی که تا مدتها با یادآوریش قند تو دل کوچیکش آب میشه ...

 

پست های مرتبط

اخبار

کتابی شگفت انگیز فقط برای کودک شما!

تهیه کتاب "اسمم کو؟" بالاخره به پایان رسید. کتابی اختصاصی فقط و فقط مخصوص کودک شما.

یک هدیه‌ی هیجان‌انگیز

کتاب اختصاصی نام کودک دلبند شما
کتابم را بساز